2010 m. lapkričio 13 d., šeštadienis

Paskolos internetu

Paskolos

Paskolos – yra sutarties rūšis, kurią pasirašius viena sutarties šalis (paskolos teikėjas) perduoda pinigus ar vartojamuosius daiktus kitai sutarties šaliai (paskolos gavėjui). Paskolos sutartimi paskolos teikėjas perduoda paskolos gavėjui pinigus arba kitus vartojamuosius daiktus. O tuo metu paskolos gavėjas sutinka, įsipareigoja gražinti paskolos gavėjui tokią paskolos pinigų sumą, kokią jis paskolino ir sumokėti sutartas palūkanas (jeigu paskolos gavėjas negrąžino nustatytos pinigų sumos per susitartą laiko tarpą tai paskolos gavėjas moka ir sutartus delspinigius už kiekvieną dieną ar mėnesį). Paskolų sutartis pripažįstama pasirašyta nuo to laiko kai pinigai arba daiktai perduodami iš paskolos teikėjo paskolos gavėjui. Paskolos gavėjas yra atsakingas už gautus pinigus ar vartojamuosius daiktus, nes iki paskolos sutarties pabaigos pinigai ar daiktai priklauso jam. Paskola yra sandoris, o ne sutartinė prievolė.

Palūkanos – tai sutartas mokestis, kuris yra mokamas už naudojimąsį kito žmogaus ar įmonės pinigais. Iš kitos pusės palūkanos yra gaunamos pajamos, kurios gaunamos leidžiant kitam asmeniui naudotis paskolintu kapitalu.

Paskolos teikėjai, paskolos - Paskolos internetu

5 komentarai:

  1. Geras palūkanas galima gauti ir FOREX rinkoje, netgi tiems kurie nenori prekiauti ir aro nori tik investuoti. Daugiau informacijos apie šias galimybes galite rasit www.forexabc.lt

    Nemokėkite palūkanų, o gaukite jas patys!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. taip pat reikia atkreipti dėmesį, kad imant greitus kreditus, taikomos ne tik palūkanos, bet ir papildomi mokesčiai

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na man greita paskola yra tik padėjusi, nes pasitardavau ir stengdavausi susiplanuoti į priekį grąžinimą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Norėčiau labai padėkoti „LAPO MICRO FINANCE“, kuri man suteikė paskolą sergančio vaiko gydymui. Labai džiaugiuosi, kad šiandien sutikau LAPO, jei reikia skubios paskolos, susisiekite su jais el. Paštu: lapofunding960@gmail.com
    „Whatsapp“ +447883183014

    AtsakytiPanaikinti
  5. Niekada nemaniau, kad paskelbsiu šią žinutę. Atsitiko puikus dalykas, kuris pakeitė mano pasaulį. Gavau kreditą, sėkmingai sumokėjau skolas. gyvenimas šiuo metu jaučiasi gerai. Buvau skolinga, man skubiai reikėjo pinigų. Kelios internetinės bendrovės, į kurias susisiekiau, negalėjo man pasiūlyti pinigų, nes negalėjau sumokėti apdorojimo mokesčio. mano draugė Emilija nukreipė mane į lapofunding960@gmail.com, aš kreipiausi ir pasirašiau jų sutartį su advokatu. jei jums reikia sąžiningos įmonės, kuria galite pasitikėti kreipdamiesi dėl kredito, primygtinai patariu kreiptis į lapofunding960@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti